Avlsgaardens hjemmeside

Telefon og træffetid på avlsgården hver mandag fra 17.00 til 18.00 eller tlf. nr. 61726290

Priser og lejebestemmelser gældende fra 01-07-2018.

Rengørings tillæg for ungdomsfester 500.00 kr

Vi modtager gerne mobil Pay

Lejere skal på søndage være ude af forsamlingshuset senest kl. 19:00.

Udlejning på helligdage, skal lejer være ude efter aftale med udlejningsansvarlig

Avlsgårdsforeningens priser og lejebestemmelser Ved afholdelse af ungdomsfester skal der være forældre tilstede, og der skal være vagter. Der kan igennem avlsgårdsforeningen etableres kontakt til vagter, som vil være tilstede spørg udlejningsansvarlig om dette.

1. privat fest hvor man lejer fra fredag til søndag

Pris: Gamle møbler

For leje af forsamlingshuset en hel weekend (fredag t.o.m. søndag) betaler lejer kr. 2.750 inkl. rengøring samt et depositum på kr. 500 (I alt kr. 3.250). Depositum betales tilbage såfremt intet skal erstattes efter lejeperioden.

Pris: Nye møbler

For leje af forsamlingshuset en hel weekend (fredag t.o.m. søndag) betaler lejer kr. 3.150 inkl. rengøring samt et depositum på kr. 500 (I alt kr. 3.650). Depositum betales tilbage såfremt intet skal erstattes efter lejeperioden.

2. privat fest hvor man lejer 1 døgn

Pris: Gamle møbler

For leje af forsamlingshuset et døgn betaler lejer kr. 1.700 inkl. rengøring samt et depositum på kr. 500 (I alt kr. 2.200). Depositum betales tilbage såfremt intet skal erstattes efter lejeperioden. Pris: Nye møbler For leje af forsamlingshuset et døgn betaler lejer kr. 2.450 inkl. rengøring samt et depositum på kr. 500 (I alt kr. 2.950). Depositum betales tilbage såfremt intet skal erstattes efter lejeperioden. Avlsgårdsforeningens priser og lejebestemmelser

3. Mødevirksomhed

Pris: Gamle møbler

For leje af forsamlingshuset betales kr. 900 inkl. rengøring samt et depositum på kr. 500 (I alt kr. 1.400). Depositum betales tilbage såfremt intet skal erstattes efter lejeperioden.

Pris: Nye møbler

For leje af forsamlingshuset betales kr. 1.000 inkl. rengøring samt et depositum på kr. 500 (I alt kr. 1.500). Depositum betales tilbage såfremt intet skal erstattes efter lejeperioden.

4. Ungdomsfester

Minimum 2 voksne:

Til og med 80 gæster: 2 vagter

Fra 80 gæster til max 120: 3 vagter

5. Børnefødselsdag

Udlejes kun med gamle møbler

For leje af forsamlingshuset betales kr. 700 inkl. rengøring samt et depositum på kr. 500 (I alt kr. 1.200). Depositum betales tilbage såfremt intet skal erstattes efter lejeperioden.

6. Fælles bestemmelser

Ved ovenstående typer udlejning udfærdiges en lejekontrakt. Det er til enhver tid lejers pligt at overholde love og bestemmelser som er anført i lejekontrakten.

Jævnfør § 6 stk. 4 i foreningens vedtægter, er lejer til enhver tid forpligtet til at overholde gældende bestemmelser og er ansvarlig for eventuelle gæsters misligholdelse.

Avlsgårdsforeningens priser og lejebestemmelser